Tuesday, June 2, 2015

SPICE

Assalammualaikum, dude how long do i have abundant you? yeke?

aku harap adalah yang baca penat tau tulis ni. hii

.dude, makin lama aku stay dengan kau makin aku kenal kau. tapi dude aku suka stay dengan kau serius because i really need you doe, but i like the old you. please don`t change.

tapi weh, people change kau pun berubah gak. makin galak. hmm

.dude, apahal haa dengan orang lain aku tak ngam, tapi dengan kau gila ngam semua benda boleh cerita.

weh, sebenarnya aku dah lama rasa yang kau nie annoying gila. tapi aku sabar, sebab aku kesian kat kau.

lap air mata, walau statement macam cilaka tapi terima kasih.

..................................

.dude, aku tak mahu share benda buruk pasal kau. aku tak mau.

tapi.. aku dah ter-share.

.aku marah dan tak suka tapi aku sedar kau punya buruk pun aku dah ter-share

hmmmm
.................................

.dude, aku tengah ulangkaji tapi tulis blog lagi menyenangkan.

tapi..bye, menulis blog tak masuk exam.


No comments:

Post a Comment