Thursday, March 26, 2015

CAPCUSSS.

Assalammualaikum dan selamat malam.

dah lama dah tak tulis nie. jadi aku can nak cari balik gaya penulisan. kah

so, ini kali banyak benda nak cerita since last post. aku letak dalam point ah eh sebab senang nak baca.

1. malas belajar

beb, aku dah fed up dah nak belajar. malam nie last minit punya nak siapkan prelab punya assignment. nak kene lukis circuit. nak buat table nak buat tu nak buat nie. paling tak cool langsung assignment setiap minggu, weh aku ingat kot kalau dapat siapkan assignment minggu depan hari nie dapat lah rerehat time weekend tapi tak weh. baru semalam bincang assignment minggu nie malam dah hantar email assignment minggu depan. gila tak gila. kalau satu subjek je takpe nie ada lima. lima subjek equal to lima assignment. serabut kan. tapi bagaimana susahnya kerja tu nanti ia kan dibalas jua dengan kejayaan. acahacah reda.

2. not a good team mate.

serius ah. haah serius. buat kerja berkumpulan definitely akan beri diri sendiri 1.8/10. gila kan. weh aku dah lama jadi lone ranger. poyo an. buat kerja berkumpulan bukan my thing. memang bukan. selalu kalau ada kerja berkumpulan aku akan volunteer nak buat semua kerja tak pun tak buat apa-apa langsung serius.! sebab apa tak suka kerja berkumpulan sebab lembab nak kene tunggu orang nie siap lah orang tu tunggu kita siap lah. lepas tu bila tak ikut kehendak, mengamuk bukan nak solve problem. carutss sangat kan. tapi tapi setiap benda ada kebaikan dia, bagi aku kerja berkumpulan nie best lah juga lagi best kalau dapat team mate kamceng pergh pergh. memang kalau dah kamceng sampai topik bukan kerja pun nak tolongkan. lepas tu dapat mudahkan beban bak hang, kekadang tu kalau buat kerja punya serabut team mate tolong solvekan. best an.

3. dah tak diet lagi dah

haa tau tak aku diet tau sekarang. ekkk sekarang tak, 2 minggu yang lepas iya. weh penat wehh diet nie bosan, lepas tu bila kau lapar sampai mimpi pun kau mimpi makan. aku tak tipu weh. adalah satu hari tu aku mimpi macam real ah makan nasi ayam sekali rupanya mimpi. Lame lah pulak. tapi sekarang dah tak diet. bukan malas tapi bosan. kurusnya tak pun. harhar

dah lah cukup lah tu. nanti karang semua benda nak cerita post lepas nie nak cerita apa pulak an an an an an an.

p/s: rancangannya weekend nie nak pergi makan kat big mouth. moga dipermudahkan. :D

No comments:

Post a Comment