Saturday, February 21, 2015

TELL ME SOMETHING THAT I DONT KNOW

Assalammualaikum,

i have decided to tell you my secret. bukan secret sangat pun tapi aku baru je discover this secret yesterday.

selalu perhatikan orang tapi lately i have perhati myself.

the secret is i scared of changing, not me but other people around me. yeah like mungkin before ni kalau kita kenal orangkan hanya pada dasar je kan. example macam diri aku sendiri aku ingat kan aku boleh jadi doktor tapi tak jadi lol.

bukan takutlah dia macam `i like the old you`. macam kat sekolah kau kenal dia sopan santun tetiba keluar sekolah jadi tak sopan jenis yang loud pulak tetiba. haa macam tulah. tapi aku tau nak buat apa, sebab aku mana boleh paksa orang tak berubah kan. sedangakn awan pun berubah tiaptiap masa.

akhir, aku hanya kene hadap perubahan itu.


No comments:

Post a Comment