Wednesday, February 18, 2015

I was on diet until this thing happen to me

Assalammualaikum,

its have been a while i dont update this blog so nah update baru. harap diterima dengan baik.

sebenarnya banyak juga benda nak tulis tapi sejak kebelakangan ini sedikit sebanyak hidup agak terumbang-ambing macam dah takda fokus dalam life.

sem lepas is a disaster result tak okay. banyak kali keluar jejoli like every week okay. every week. i miss the old and nerd me like masa memula masuk U dulu lah an loser nothing to do nak keluar jenjalan pun takut dan weekend pun memang balik rumah je.

tapi whatever yang dah berlaku still dah berlaku still jugak kene teruskan hidup tak dapat nak puas kan hati sendiri kene jugak puas kan hati orang lain.

the real thing is sebenarnya sekarang at this moment aku tengah serabut like serabut gila. seminggu yang lalu aku ada short sem kene buat an so short sem dah habis. takde lah apa sangat pun kelas bahasa je. tapi aku suck gila kat bahasa rasanya suck dari lahir kot. haha. so 3 days before periksa short sem tu result sem lepas pun keluar ah aku bebajet taknak bukak tapi bile orang dah cecite an semangat lebih pulak, aku pun bukak ah aku ingat kalau tak bukak nanti mesti tak fokus dalam kelas sebab perasan nak ambik tahu tu tinggi. so aku pun bukak lah dan suck it result tak berapa okay ah, aku ingat an sekejap je kot rasa down tu tapi sampai ke hari periksa pun still tak move on so time periksa tu memang blur habis. kan periksa bahasa an so dia acah-acah macam muet lah ada speaking, writing semua tu. time speaking the only thing aku boleh cakap selamat pagi dengan halo. duh kan duh.

in a nutshell,
aku suck kat semua benda.



No comments:

Post a Comment