Tuesday, September 16, 2014

LO

semalam kawan aku panggil aku bunyi dia macam nie weh weh cadbury
aku ingatkan dia nak kasi aku coklat cadbury tapi sebenarnya dia nak tunjuk babi lalu kat belakang blok.

Assalammualaikum,

hari itu hari ini dan sejam yang lalu,

aku rasa bila aku smoke aku sangat cool. aku bayang kan wanita bertudung, gemok sikit, tinggi 168cm mungkin. lepas tu berseluar skinny dan berbaju kemeja atau fish tail sedang smoke di satu sudut di kedai makan .tambahan sedikit kaki bersilang macam seorang lelaki, serius aku rasa cool gila. serius. jadi haritu mungkin beberapa hari yang lalu aku terserempak/ternampak seorang lelaki smoke dan aku macam blergg like eiuu gelinye eiuu bau smoke nie. hmm ironinya aku sebagai seorang manusia yang percaya kan smoke itu cool.

lagi, aku rasa mencarut itu pun cool juga. adalah sekali aku mencarut kat twitter dan aku ditegur oleh beberapa rakan. cis. dan kini aku masih belum mencarut di twitter sejak ditegur oleh rakan-rakan. yer, aku rasa sangat cool. sebab entah, aku rasa orang mencarut ni konfident berani malah bermulut cabul. peh., cool kan. tapi tadi atau hari tu aku bukak twitter dan stalk ler seseorang bukan sebab ada hati pada empunya akaun tapi sebab ilmu. wah. dia tak mencarut tapi orang yang mencarut pada dia dan aku rasa macam `relak lah takyah ler mecarut` dan aku rasa tersentap dengan diri sendiri sebab kelakar. yelah aku rasa aku memang pencarut tegar dan tiba-tiba aku tegur orang mencarut. kelakar kan.

P/S: byebye

No comments:

Post a Comment