Saturday, August 23, 2014

yo

assalammualaikum,

sekarang aku tengah fefeeling gangstah.

kau pernah tak rasa for those yang bajet lebih patut get lost. bukan. maksud aku, tkpelah aku kasi contoh. kau ade sorang mmbe yang solat tak berapa nak full tapi giat cakap pasal agama dengan kau yang solat full. mesti kau rasa menyampah an. okay kalau tak menyampah,mungkin sikit. kalau tak langsung kau memang the amazing friend that i ever met. kawan yang sempurna, syukur.

if lah kau ade rasa an, i just want to tell you dia actually bukan poyo nak cakap pasal agama sambil tak sedar diri dia tu tak perfect. aku yakin dia bukan macam tu mungkin dia buat macam tu bukan nak remind kat kau sorng je tapi pada dia sendiri jugak. gittew lah pada pendapat saya. tapi if dia poyo, dan kau tak tahan sangat better tegur or else dia akan jadi begitu forever. ingat dia tu kawan kau.

deng girl, talk rojak make me feel so cool.

haritu masa jalan raya dengan member aku, sampai last rumah kiteorang lepak lama gila macam rumah tu macam kedai mamak 24 hours. gila tak sedar diri memasing. kiteorang borak banyak bende sampai aku ingat part aku je. lols.

aku ade satu masalah yang dimana aku suka perhati dan judge orang. teruk kan. tapi sekarang aku cuba beb nak husnuzon pada semua orang. in shaa ALLAH. so cakap pasal masalah nie, aku cerita lah kan kat member aku nie pasal aku borak dengan member aku kat U pasal `awek bertudung labuh tapi perangai tak boleh belah serupa tak pakai tudung labuh`. dulu masa sem 2 aku ade cerita kat kawan U aku nie pasal ayat tadi yang awek tudung labuh blabla. lepas tu dia cakap tak semua awek tudung labuh macam tu lepas tu aku balas ah tak kan lah kau nak tengok awek tudung labuh nie perangai jahat semua. cmtu lah . lepas tu member aku dengan tanpa teragak-agak terus jawab semua orang dekat dunia nie akan diberi ujian tuhan tak kasi ujian tentang aurat dekat awek tudung labuh sebab tuhan tau yang dia kompem pass lah bab aurat nie, jadi tuhan kasi ujian lain macam perangai tak leh blah dan nafsu dan etc etc. camtulah member aku jawab, takdelah sebijik macam nie, tapi lebih kurang lah maksud dia.

p/s: lebih jelas lagi pasal ujian nie bukak alquran surah alankabut ayat 2.

p/s: maafkan aku kalau salah.


1 comment:

  1. Yeahh. I like your entry. Very ilmiahh thing. Keep it up! :)

    ReplyDelete