Tuesday, August 26, 2014

yo! yo!

assalammualaikum,

so hari nie aku pegi amik ic baru dan aku suka. yeay.
lagipun ic lame tak berapa sopan. haha
tahu tak dulu aku amik gambar ic pakai tshirt oren linkin park dengan rambut pendek. gila ah stylo.

tadi aku pergi buka facebook, twitter dan instagram.
dan while aku scrolling i was thinking a lot and i am started to hate my life and i was jealous of them and i am start to ask question kenapa lah life aku tak bagus macam dorang pergi travel, pergi oversea, pegi lepak dengan kawan, pandai masak dan blablabla.

kenapa semuanya jadi kat dorang dan tak jadi pada aku. over. yelah sekarang nie rasa macam nak travel. rasa macam nak kumpul duit nak pergi cari pengalaman kat tempat orang lain. nak nak dan nak sangat tapi kenapa aku langsung takde peluang mungkin sebab aku penakut dan miskin dan loser. nice.
maksud aku miskin dari segi nak travel je yang lain aku tak miskin sebab tuhan dah kasi semua benda dan ia sangat cukup untuk diri aku. jangan salah faham pasal miskin tu dan aku langsung tak kaya tapi berharap nak jadi kaya raya k. sorry.

hmm tapi travel can wait. lantak lah ia tak penting pun ia hanya keinginan semata-mata.

eh btw korang tahu tak yang gaza dah bebas. alhamdulillah.
tahu tak orang pernah kata kalau palestin dah bebas kiamat pun nak dekat. sebab mungkin penjelasan dia ada dalam surah al-isra. kalau aku salah betulkan.

bye



2 comments:

  1. Wehh kenapa entri kali ni rasa cam sama je. Hampir semua perenggan nak dekat sama lah perasaan dia.

    Yg pasal Gaza tu, mmg Gaza dah menang Alhamdulillah tp you know what, palestinians are dealing with zionist. Zionist takkan pegang pd janji diorg. My brother kata zionist bg ceasefire/genjatan senjata for a month tu utk improve diaorg punya senjata. Yg penting skrg ni istiqamah pray for Gaza and boikot produk Israel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah sorry ianya sama kerana baru je lepas stalk orang lol.

      ouh yeke yang pasal gaza. hope tak lah nak improve dorang punya senjata. haihhh.

      in shaa ALLAH.

      Delete