Friday, April 18, 2014

BAKAR

kau nie dah kenapa cakpa orang untung-untung aku pang sekali kang.
aku bukan apa kau untung dapat jadi doktor.
dem, masih tidak move on.

Assalammualaikum my buchah,

weh aku sedih lah,sedih dowh. aku makin malas, malas dowh. malas sangat. minggu depan ade berlambak midsem dan aku pulak tak henti-henti berjoli macam yakin result aku akan okay. hari tu ada midsem programming banyak sangat careless aku. entahlah.

weh tadi aku scroll facebook sedikit sebanyak hati aku terasa. bukan terasa apa, rasa cemburu sahaja. hehe. aku tengok budak dekan dapat anugerah hari ini. pak ah weh, hebat gilooos. bila aku tengok dorang nie aku rasa macam boleh je nak dapat dekan. sebab dulu aku rasa mana ah mungkin orang akan dapat dekan an dengan dengan minimum pointer dekan tinggi macam nie. sekali hari ni anugerah dekan berlambak weh orang dapat dekan. kiranya macam boleh lah dapat. tapi, macam mana? macam mana tu masalah. semester nie aku rasa nak dapat dekan susah ah, banyak betul projek banyak betul amali, kalau hafal-hafal tu boleh lah tapi amali yang kite kene apply dalam real world susah lah. entahlah.

weh, aku nak berjaya.

weh, cukup lah hari ini kita kecewakn orang esok-esok nanti langsung mereka tak percaya kan kita.

p/s: gapai lah tangan ku akan ku bawa kan kau bersama ke tangga kejayaan.


No comments:

Post a Comment