Monday, June 2, 2014

PICISAN

hey, engkau tahu tak bila kita kaya?
bila kita dapat makan bila kita lapar.

lels.

sekarang tengah lapar betul. segala biskut semua ada dalam tin tapi aku dah gosok gigi.

kau tahu tak sekarang pukul berapa?
sekarang pukul 4.20 petang dekat new york. heh

Assalammualaikum,

kau kenapa tak tidur lagi ni bebs?
sebab aku tadi buat kerja sikit, lepas dah buat satu kerja aku buka sat facebook terus tak mahu sambung buat kerja lagi. heh.

sekarang ni tengah dengar lagu. roomate aku dah tidur. sambil dengar aku test suara, boleh tahan jugak merdu suara aku. lain nya suara aku dari orang lain adalah ia boleh bertukar-tukar contoh kadang kalau aku dengar lagu adele suara aku merdu macam adele, kalau aku dengar lagu marron five suara aku merdu macam adam levine.

suara aku punya merdu aku rasa aku dah boleh drop off dah nie lepas tu jadi penyanyi. kah.

dahlah aku nak pi sambung buat kerja.

p/s: aku mahu kaya iman dan takwa. heh.

No comments:

Post a Comment